Start Studielink Incident Manager

Start Studielink Incident Manager

Sinds de livegang van de vernieuwde Studielink applicatie hebben we te maken met veel issues rondom de nieuwe applicatie. Om een goed overzicht te houden op de issues, het oplossen en het prioriteren van de issues is besloten om tijdelijk een Incident Manager aan te stellen. Waar gaat de Incident Manager zich mee bezig houden?

– het monitoren en rapporteren over lopende incidenten;
– het coördineren van een correctie vastlegging van bevindingen en de communicatie hierover;
– het bewaken van de meldingen en toezien op een consistente en correcte afhandeling;
– rapporteren naar belanghebbenden over incidenten, trends, oplostijden, problemen etc.
– zicht houden op waar in het proces bepaalde oplossingen zich bevinden en wanneer de oplossingen verwacht mogen worden in de test/productieomgeving.

De Incident Manager start maandag 3 december 2019 voor een periode van minimaal 3 maanden. Met het aanstellen van deze persoon hopen we issues goed te kunnen monitoren en het aantal issues snel te kunnen terugdringen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *