FAQ – Beheer

FAQ – Beheer

Hoe kan ik de Servicedesk bereiken?

Contactgegevens


De Studielink Servicedesk van QDelft maakt gebruik van een call registratiesysteem, dat is gebaseerd op de Atlassian JIRA Servicedesk software. Deze software biedt alle Studielink ketenpartners toegang tot een klantportaal waar allerlei typen aanvragen kunnen worden gedaan.

Het klantportaal is bereikbaar via https://studielink.qdelft.nl.

Hoe ziet de releasecyclus na go live eruit?
Het release schema voor na go live is op dit moment nog niet bekend en is mede afhankelijk van de instroom van incidenten en de benodigde bugfixes.

De volgende release windows zijn voorlopig afgesproken.
Ma t/m do 6:00 – 9:00 uur releases zonder impact/downtime
Di en do 6:00 – 9:00 uur releases met impact/downtime of met verhoogd risico op impact/downtime

Major releases worden conform huidige afspraken uitgevoerd in de nacht van woensdag op donderdag van 00:00 – 7:00 uur.

Terug naar: FAQ Overzicht